lördag 18 augusti 2012

Tillbaka från semestern!

 
Nu var det väldigt länge sedan jag skrev här i bloggen. Nu är vi alla tillbaka från vår semester så nu är allt igång som vanligt igen :)
Under sommaren har några hundar slutat och nya börjat och dem hälsar vi hjärtligt välkomna till oss, samtidigt som vi önskar de som slutat lycka till i fortsättningen, med ett löfte om att komma och hälsa på oss snart igen ;)

Det har också hänt en del inom personalen. Emma har nu slutat, men det vet ni nog alla. Emelie Ö kommer inom någon vecka också ha lämnat oss då hon ska börja plugga. 
Sofie är en av de nya tjejerna, hon har jobbat en del i sommar, så henne har nog de flesta träffat. Den andra nya är Yessica. Hon kommer att jobba 9-16 till årsskiftet då hon går på valpledighet. 
Jag kommer att ta över Emmas tjänst som hunddagisansvarig och börja med öppningarna varje dag utom tisdagar, när Emelie Ö har slutat. 

Saker och ting förändras, men detta kommer att bli riktigt bra. 
Nu efter min långa text bjuder jag på lite härliga rastgårdsbilder från i somras :)

Castor, Lita, Igor och Katinka

Totte W, Lita och Kaxen leker för fullt :)

Kaxen och Alda vilar. Man blir lätt trött i värmen.

Tinto visar som vanligt upp sina koster för fröknarna ;)

Söta Wilma kan minsann hon också ;)

Att få Lita trött krävs mer än bara lite värme ;)

Ginza och Kex

Nala är en av de nyaste hundar här på dagis. Visst är hon fin? :)

Irma ska alltid ligga mitt i solen. Där är det som mysigast!

Cajsa utforskar läget uppe på däcket med Nala i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar