fredag 23 mars 2012

Godmorgon!


Nu är det fredag igen. Den här veckan har det hänt en del saker. Vi har bland annat flyttat om i tre boxar för att få en bättre balans bland hundarna. Det verkar jättebra för hundarna, men för oss fröknar är det lite förvirrande då vi inte alls hittar längre ;)


Emma har varit sjuk i några dagar, men eftersom att vi har två praktikanter har alla hundar fått sina långa promenader, precis som vanligt!


Vi vill vara ute i god tid, och har fixat fram semesterlappar som ni gärna får fylla i när ni vet hur er semester kommer att se ut. Dessa finns att hämta i entren.


Idag verkar bli en lugn dag. Klockan är snart sju och endast två hundar har kommit. Jag sitter här med Irma som försöker göra lite konster för fröken. Kan väl inte alls vara så att hon vill ha något gott från mig? ;) Tur för henne att jag är så lättflörtad! Jag kan inte alls säga nej till de där hundvalpsögonen och ljuden som får en att tro att hunden håller på att svälta ihjäl. De vet precis var de har mig!


Hoppas ni får en underbar helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar