torsdag 8 december 2011

Jag har under min tid här på Hundens Hörna alltid varit så imponerad över er människor som orkar gå upp på morgnen dag efter dag. Utan en tanke på att jag själv ju gör samma sak...
Men idag är jag riktigt trött, så jag ber verkligen om ursäkt om jag verkar lite borta nu på morgonen när ni kommer och lämnar era små älsklingar.

Men, kan också passa på att tala om för er att vi just nu har 20% rabbat för dagishundar som vill få sig ett litet bad. Ordinarie pris är från 250 kr.

Nu kom jag faktiskt på en rätt viktig sak ni gärna får tänka på.
Nu när det börjar bli kallare ute är det många hundar som har täcken med sig. Det skulle vara väldigt bra om ni skrev hundens namn någonstans på täcket så vi inte kan blanda ihop dem.

Nu hoppas vi väl på en snabb vinter och att sommaren kommer redan i januari? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar