tisdag 24 augusti 2010

Dagarna rullar på nu i faslig takt.
Annie F är nu tillbaka från semestern och jobbar nu några dagar här innan hon ska flytta upp till nya dagiset i Huvudsta.
En god nyhet är att Miriam kommer tillbaka, iallafall under hösten.
Jag håller just nu på med anställningsintervjuer för att hitta en vikarie för Sandra (som troligtvis inte kommer komma tillbaka förrän efter mammaledigheten om ca 1½år).
Det är inte lätt alla gånger att hitta rätt tjej för arbetet. Jag har några som jag tycker har känts bra så får vi se helt enkelt. Jag räknar med att ha hittat ngn till nästa vecka (iallafall bestämt mig).

Cookie cairnterrier är nu inskolad och klar! Välkomna till oss och jag hoppas ni kommer trivas.
Tråkigt nog har vi två "gamla" veteraner som ska sluta: Yoda och Biggles. Båda har gått hos oss väldigt länge och det känns jättetråkigt men vi önska er all lycka i framtiden och att ni kommer trivas på era nya dagis.

Ha det gott så länge!

Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar